Ring oss 040 66 88 062

Sveriges största utbud av mobiltillbehör.

Trustly VISA VISA Electron MasterCard MasterCard Maestro American Express Klarna Lux-Case.se - Trygg E-Handel

FAQ - Ofta ställda frågor och deras svar - Lux-Case.se

Leverans

1. När skickas min beställning?

Vi skickar beställningar samtliga vardagar.
Gör du beställningen före 17:00 så skickar vi din produkt samma dag.
Beställer du efter 17:00 så skickar vi din beställning följande vardag.

2. Vad är den förväntade leveranstiden?
För lagerhållna varor är den beräknade leveranstiden 1-3 arbetsdagar (inom Sverige).

3. Vilken leveransmetod använder ni er av?
Gratis leverans - fraktas med Ekonomibrev med Svenska Posten.

4. Kommer min beställning levereras till min dörr?
Ja, om du inte själv väljer ett alternativt leveranssätt och avhämtningsadress.

Retur & Återköp

1. Jag har ångrat mitt köp, kan jag returnera produkten?

Ja, förutsatt att villkoren för returnering uppfylls.
Kunden (privatperson) har enligt lagen om konsumentskydd vid distansavtal rätt att ångra ett köp inom 14 dagar. Produkten/produkterna ska vara i oskadat nyskick med emballaget/kartongen oskadat. Kunden står för frakt/emballagekostnaderna vid retur.
Mer information om detta finns under ”Leveranser och Returneringar


2. Kan jag byta en produkt till en annan?

Vi hjälper dig gärna att byta, så länge produkten är oanvänd och returneras med obruten försegling. Kontakta gärna våran support för vidare hjälp med eventuella byten eller frågor angående en produkt. (040 66 88 062)

Webshop

1. Jag har just köpt ett Mobilskal hos er, men nu kan jag inte hitta den på Websidan?

Då har du förmodligen beställt den sista kopian av produkten. När en produkt är slutsåld kommer den automatiskt att tas bort från butiken.
Så snart den är tillgänglig igen, lägger vi upp den i butiken igen.

2. Jag kan inte hitta min telefon i Webshoppen, kan det vara så att ni inte har några Mobilskydd för min model?

Vi har Sveriges största urval av Mobilskal, det finns något för alla
Kolla efter ”Andra modeller” i respektive telefontillverkar sektion. (På den vänstra sidan av webshoppen).
Om du har en helt ny smartphone-model, så är det bara en tidsfråga innan vi har tillbehör för just din telefon. Vi beställer och uppdaterar vårat sortiment så fort en ny telefon släpps på marknaden.

3. Jag behöver hjälp, hur snabbt svarar ni?'

Vi svarar på e-post inom 48 timmar - Oftast snabbare!